CLIENT globetrotter
PROJECT
corporate identity
YEAR 2016
1. the challenge
2. the idea


3. the execution
QUOTES from our campaign
People enter Globetrotter and leave as travellers, ready for their next adventure. Their hearts are filled and their minds are brimming with ideas. They have purchased products that bring true happiness.
A travel guide for Globetrotter. The brand journal defines the self-conception of the brand. What are our values? What do we expect of ourselves? Who do we want to target? And what is our vision for the future?


CLIENT globetrotter
PROJECT
corporate identity
YEAR 2016
1. die challenge
2. die idee


3. die umsetzung
QUOTES from our campaign
Menschen kommen zu Globetrotter und gehen als Reisende – bereit für das nächste Abenteuer. Ihre Herzen sind erfüllt, ihre Gedanken gesättigt und voller Inspiration. Sie haben Produkte gekauft, die wahre Zufriedenheit erzeugen.
Ein Reiseführer für Globetrotter. Das Brand Journal definiert das Selbstverständnis der Marke. Was sind unsere Werte? Welchen Anspruch haben wir an uns selbst? Wen möchten wir ansprechen? Und welche Vision haben wir für die Zukunft?

